Saturday, March 12, 2011

HATIKU BERBUNGA-BUNGA SELAMA 48 JAM

Senyum..senyum...senyum... adakah aku sudah tidak waras kerana tersenyum selama 48 jam bersamaan 2 hari ?



Aku sering tersenyum dan suka seorang diri.. Dah lame aku tak rase perasaan berbunga-bunga seperti ini...sungguh indah perasaan ini dan priceless ckp omputih... lebih indah daripada time aku angau dilamun cinta mase time pkln beberapa tahun lalu...perasaan berbunga-bunga dalam masa seminggu..namun akhirnya pahit dan memeritkan.. eh, dah lari topik ni ... aku amat gembira dan happy..sampai member aku dapat detect kelakuan kurang normal yang aku alami.

member (saje x nak bgtau name sebenar)...

member A : ko ni happy semacam jer
aku : (tersenyum kambing)

member B : suka la tu..
aku : (tersenyum kambing x2)

member C : pasal hang ni tersenyum sorang-sorang ?
aku : (tersenyum kambing x3)

kalau aku kat rumah la ni...dah lame aku bakor mercun das dan melompat-lompat 20x tanpa henti selama 10 minit. Tapi aku di tempat orang dan di negeri orang.. enjoy sikit-sikit suda.. last time aku happy mcm ni mase 4 tahun lepas...lebih terperinci tahun 2006..

Ini telah  membuatkan aku semakin setia dan cinta semakin mekar bak bunga yang ditanam di taman permainan. Semakin lama semakin setia seperti diode dan micrometer yang sentiasa bersama. Biar apa diaorang kata aku x kisah...kerana aku bukan lalang.. tapi aku memang lalang Manchester United..

sampai sekarang aku masih tersenyum lebih-lebih lagi membaca artikel ini..nah click kalau tak nak click , pergi main jauh..haha


fakta yg korang akan tahu :


PAHANG 2-0 KELANTAN

tahukah anda semua???

pahang meleburkan rekod 6 perlawanan tanpa kalah kelantan dalam liga super 2011.

pahang meleburkan rekod 42 perlawanan tanpa kalah kelantan dalam “away game”.





dah lame mengidam entah bila akan dapat


No comments:

Post a Comment