Thursday, April 7, 2011

Cerita beberapa minggu sebelum study week


Tengok movie, main game , tengok movie, main game,tengok movie.. lah rupa-rupanyer dah 2 minggu lagi nak exam.. masa berjalan pantas macam janggut gua yang tumbuh makin hari makin melebat.



Kini ketenteraman hidup gua ni seolah-olah sengaja diganggu, macam tau-tau je gua baru jumpa drama korea yang latest, tapi tak la latest sangat berjudul "bad guy". Drama korea tu .......mantap.......mantap........mantap . Bukan nak highlight heroin yang meletop-letop tu. Dan hati gua sekarang diragut oleh Emily Osment gara-gara tengok citer Hannah Montana banyak sangat. Gua ade 4 season dalam harddisc tapi  baru tengok separuh season 1 dan dah jadi x tentu hala.



Esok, lusa dan tulat dan selanjutnya sehingga study week hanya.......TEST... TEST... dan TEST. Kalau dapat jawab dengan jaya tiada salah nya tapi macam nak kena repeat paper je, gua tengok. Gua tak rela diperkotak katikan lagi... ko tunggu la final exam nanti.. gua bakal mengganas .. ni bukan sembang kemaih tapi harap-harap betullah apa yang gua tuliskan ni nanti.

isnin : test cadcam
selasa : lab/ test manufact
rabu : re-test elektronik
khmis : test pneumatic / presentation titas
jumaat : lab test elektronik
asignment : report manufact, cadcam, buat product milling turning,kelanasiswa...


Final exam adalah  medan gua nak balas dendam atas kecelakan semasa test-test yang cam haram...



2 comments:

Post a Comment