Saturday, December 11, 2010

Road to Bukit Jalil Stadium -15 Disember 2010

Selepas , Malaysia masuk separuh akhir kejohan Piala AFF 2010..maka jom ke Stadium Nasional Bukit Jalil pada 15 disember 2010 hari rabu...untuk tengok match antara Malaysia vs Vietnam

Maka pelbagai planning telah diaturkan untuk menjayakan misi terbesar 2010 iaitu pergi ke Bukit Jalil menyaksikan Malaysia beraksi buat kali pertama di depan mata dalam sejarah. Berikut adalah planning yg telah dirancang. Masa yang diperuntukkan untuk membuat plan ini memakan masa selama 5 hari.

Plan A : menaniki bas
Plan B : menaiki kereta
Plan C : menaiki kereta api
Plan D : x payah pergi tgk je dlm tv kat rumah (kata emak kesayanganku)

Setelah ditelti dan diselidik,analisis adalah seperti berikut :

 Plan A : paling effektive dan mudah.
 Plan B : banyak modal yg dikeluarkan spt minyak,tol dll.
 Plan C : ini agak berisiko memandangkan aku ni x pernak naik ketapi,takut terlajak ke selatan Thailand.
        Plan D : ini mcm best dan mungkin akan digunakan sekiranya aku mengalami sakit perut pada hari tersebut.



Maybe, aku akan ke Stadium Nasinal Bukit Jalil.. planning terbesar 2010...aka projek giler + bangang.. dari Jerantut ke Bukit Jalil... 

2 comments:

amazing m a r i a said...

like this post :)

pegi je la ye..
aku rase takdela sengal sgt ko nk ke stadium tu tgok live ptame kali malaysia lawan.
kalo ko g nnt, then mlaysia menang.. kasi tau aku k. nng aku bg chOki chOki :)

btol tak tipu =p

Arai Lekir said...

malaysia menang 2-0..bak sini choki2 haha

Post a Comment