Wednesday, December 22, 2010

SUATU PETANG DI BANDAR KUANTAN

Ni cerita lama tapi sape yg kisah kan... pada hari Rabu minggu2 yang lepas aku pergi jalan2 dgn member di bandar Kuantan yg luas. Member ak ni nak sangat tengok wayang..ak pon layan jer la. Kami pon beli tiket cinema di Komplek Teruntum belakang Kuantan Parade. Aku ni tengok wayang jarang sekali. Setahun ade la dlm 4-5 kali. Dekat Kangar dan Jerantut mane ade wayang gambar macam tu. Minggu sebelum tu aku tgk citer ni kat East Cost Mall...

Cerita ni ok la.. ade la insaf skit tapi x lame pon.. yang tengok ramai awek2 dan couple2 jer. Golongan warga tua aku x nampak pon maybe filem ni agak HOT !!  "Takde citer lain ke nak tengok?" herdik ibuku semasa di pulang ke rumah. Lupakan pasal ni..kitaorang tgk citer ni...



Ghost Kak Limah Return Home dalam bahase omputih. Showing pukul 3.45pm so kami mengonlinekan diri di cc dalam KP dulu.Bukak fb tengok2 ade friendly match petang ni pukol 5.00pm antara Pahang vs Pos Malaysia. Shitt!! Aku ingat main mlm rupe2 main petang..nasib baik on9 kalau x tengok la hantu main bola dalam stadium mlm tu. Aku pon tengok la movie tu dengan rase agak tertekan pikir pasal bola sambil tangan tgk jam. Seriyes kelakor citer ni...walaupon agak lawak  merapu tp best.Berbaloi RM6 .

Adegan dimana cuba menumpangkan hantu...nak tahu kesudahanya.. lu tengok la sendiri..


Kira-kira jam 6 ptg sampai jua di Stadium Darul Makmur, game pon dah start..1st hlf dah abis.



Ade la dalam 100 orang yang berada dalam stadium tersebut termasuk budak2 sekolah berlatih olahraga..berlari ke sana-sini...orang gila pon ade merayau dalam stadium tu.Kami duduk tempat vip kalau ikutkan dah kena bayar RM 14 tp ni match friendly jer, of course free.


Dapat la tengok bintang2 Pahang depan mata termasuk Dolah Salleh dan semua player. Puas hati sial dah la dekat. Nak je aku pergi ambik gambar tp nanti ape org kata pulak. Padang agak basah dan permainan macam budak sekolah menegah dan membosankan. Maybe padang licin serta coach nak guna semua 22 player.. ape2 pon aku tetap puas hati... habis sudah sesi merapu kali ni.

No comments:

Post a Comment