Wednesday, November 23, 2011

Jari Tutup Mata


Ini dah 48 jam berlalu, tapi takpe la, sebab tiada siapa pun yang kisah. Masa perlawanan final Indonesia vs Malaysia, aku tengok dekat rumah jer. Sudahlah main sampai 120 minit, pinggang aku sengal - sengal otot akibat berbaring terlalu lama. Mak aku pulak yang lebih-lebih dan memang mengganggu kosentrasi. Nak- nak bila sepakan penalti. Kecoh jadinya. Aku cuma diam seribu bahasa sambil jari - jari menutup mata. Aku tidak sanggup nak tengok. Semua penalti pemain Malaysia aku tutup mata kecuali penalti terakhir dan juga gol kemenangan Malaysia oleh Baddrol Bakhtiar. Lega...





3 comments:

enyheartsdiamond said...

gol badrol tu sgt mencemaskan.. i watched it at dataran merdeka :)

~Sal Ismail~ said...

kite jari tutup mata tgk cite hantu je~ ;p

Fiza Nurani said...

haha, comel je tutup mata tengok bolaaaa.. hihi

Post a Comment