Tuesday, February 14, 2012

Kisah Praktikal : Mati Kutu Di Rumah Sewa

 Bila aku sudah bosan bila aku sudah berasa bosan. Tinggal percuma di flat asrama pekerja semasa tengah praktikal ini memang seronok. Sudah tinggal percuma memanglah seronok. Member aku kat tempat praktikal lain sewa rumah, rumah kedai dan apartment yang ade swimming pool. Tapi aku percuma dan percuma. Tapi hakikatnya adalah bosan kerana kurangnya sumber asas seperti televisyan, sofa, mesin basuh dan lain-lain. Tapi aku tetap bersyukur kerana ada tempat untuk tidur.







Kalau ade girlfriend bolehlah jugak ajak pergi zoo negara untuk tengok singa laut.

7 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

kalau ada girlfriend boleh juga ajak pegi pet shop tengok ikan arowana

Fiza Nurani said...

laaaa, kawan lidi tu banyak nak ajak girlfriend gi zoo.. ape classss.. haha

biela bell said...

hahahahha..
tak romantik..tengok singa laut...hua3x

Sarah Mohd Saleh said...

hahaha.giler romentik dpt boiprenggg cengkuduu cmni.hahah

Hans Hanis said...

hahahaha
den janji rumah sewa tu ada tenet..tak ada tenet ada tv..tak ada juga memang den bosan gila lah...hehehe


P/S : Nak Minta tolong kamu sekejap. Segala kerjasama kamu sangat saya hargai :-)

1) Klik FB Like dekat entry nih.

2) Tolong comment lebih 7 perkataan dekat entri nih.

3) Kalau ada twitter tolong click button retweet.

http://denaihati.com/ipad-2-gadget-impian-hans

rozeeta rashid said...

tengok singa laut? haha.

ok la tu takde tv pun. janji ada rumah sewa. saya dulu praktikal duduk rumah sendiri je. dekat. hehe.

Arai Lekir said...

yusuf : mahal kot ikan tu

fiza : kat zoo boleh tangkap pic dgn unta haha

biela : sweet kot tgk singa laut..haha

sarah :tahu x pe

han : kalau ade internet baru best

rozita :ada rumah utk tido pon dah ok

Post a Comment